Ani sebehezčí web na internetu s těmi nejlukrativnějšími a kdekoho zajímajícími nabídkami nemá nikdy jisté, že vyvolá takový zájem, jaký by ho byl hoden. A o webech, které nejsou zase až tak dokonalé, už ani nemluvě, ty jsou v ještě složitější situaci.
A že to právě popsané nemá žádný extra význam? Mýlíte se. To je naopak nadmíru důležité. A to z toho jednoduchého důvodu, že nevzbuzuje-li některý web zájem a nemá tedy žádoucí sledovanost, nedokáže svému provozovateli splnit to, co by mu měl splnit. A tím je to, co vede k dosažení žádoucího zisku, případně jiných výhod.
Weby prostě návštěvníky potřebují. A pokud jich nemají dost, je někde chyba, která by se měla v zájmu jejich majitelů co nejrychleji a samozřejmě i co nejefektivněji odstranit.
Co tu bývá obvykle za potíž? Proč se leckterý web netěší takové návštěvnosti, jakou by potřeboval? Velice často za tím nemusí být ani nevýhodná a nezajímavá nabídka, ani nic podobného. Většinou za tím stojí jenom zdánlivě banální, avšak zásadní problém, jímž je skutečnost, že internetová veřejnost nedokáže takový web najít. Internetové vyhledávače ho nabízejí na hodně vzdálené pozici, případně ho dokonce ignorují, a lidé, kteří se na pomoc vyhledávačů spoléhají, tak končí někde docela jinde, u nějaké konkurence.
A jak zabránit takové ‚neviditelnosti‘ webu? Třeba formou SEO v Liberci, tedy optimalizace pro internetové vyhledávače, jež si klade za cíl protlačit optimalizovaný web na co nejvyšší příčky žebříčku, tam, kde ho každý najde snadno a pomalu automaticky.
A protože nejeden majitel webu nemůže čekat týdny nebo spíše měsíce, než optimalizace na jeho webu zafunguje a posune ho vpřed, lze majitelům webů doporučit i PPC kampaně v Liberci, které naopak zaberou hned. Protože tady si majitel webu zaplatí propagaci s měřitelnými výsledky, která ho dostane do popředí vyhledávačů okamžitě. A pak už si webu všimnou mnozí.